Reklama Google Ads – dla kogo?

Zakładając firmową stronę internetową warto postarać się, aby poza stanowieniem wizytówki przedsiębiorstwa przynosiła ona również wymierny zysk – klientów i sprzedaż. Żeby móc tego dokonać warto zadbać o jej jakość i odpowiednią reklamę.

Tworzenie strony – na co zwrócić uwagę?

Stworzenie firmowej strony internetowej warto powierzyć specjalistom – zadbają oni o jej odpowiedni wygląd, funkcjonalność na wszystkich urządzeniach, prawidłowe działanie. Koniecznie też trzeba zadbać o wartość tekstów zamieszczonych na stronie – pozwoli to na odpowiednio wysokie jej pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania Google. Aby zwiększyć ilość wejść warto zapoznać się z Google Ads. Reklama Google Ads to oferta dla właścicieli stron, którym zależy na zwiększeniu liczby wejść. Oferta google ads obejmuje reklamę w wyszukiwarce – prezentowanie określonej strony w najchętniej klikanych miejscach – na szczycie listy, w bocznym panelu oraz u dołu strony.

Kampanie Google Ads – dla kogo?

Decydując się na kampanię Google Ads należy uprzednio zadbać o doskonałą jakość strony, która będzie promowana. Pozyskane z reklamy wejścia na stronę, która nie przystaje do współczesnych standardów nie będą generowały sprzedaży, a jedynie koszty. Reklama Google Ads jest więc rozwiązaniem dla właścicieli dobrych stron, poprawnie funkcjonujących, responsywnych i dobrze zarządzanych, które cierpią po prostu na brak ruchu organicznego. Oferta Google Ads pozwala ożywić ruch na takich stronach, generuje wejścia, za którymi może iść sprzedaż.

Google Ads – czy warto?

Obecny klient bardzo często zanim zdecyduje się na zakup szuka informacji w internecie. Wiele zakupów realizuje również przez sieć. Kampanie Google Ads niejako “podsuwają” na pierwszym miejscu promowane strony będące odpowiedzią na wpisane frazy. Oznacza to, że klient poszukujący konkretnej usługi lub towaru wejdzie na promowaną stronę częściej niż na strony znajdujące się dalej w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu szansa na sprzedaż jest większa. Nad reklamą Google Ads warto zastanowić się, jeśli profil prowadzonej działalności jest powszechny i strona w organicznych wynikach wyszukiwania Google znajduje się zbyt daleko, by trafiali do niej klienci. Wówczas kampania Google Ads może być jednym z rozwiązań tego problemu – najlepiej równoległym z dopracowywaniem treści na stronie pod kątem optymalizacji SEO.

scroll to top